4 dagar

Jahapp.. så var det 4 dagar kvar tills julafton.

känner inte mig de minst exhalterad för de inte, men faktum kvarstår; om fyra korta dagar firar männiksor av alla dess slag jul. Julafton.. hm.

*gäsp* ja.. o så har ja fortfarande omotiverad. igår mådde ja halvbra så ja strunta i o träna- ida mådde ja bättre men fortf. ont i halsen så de blev 100 längder iaf. alltid nåt. bättre än inget...

och jag är så trött idag. vet inte varför. har frysit till o från i flera dar. t.o.m. på mig täcke när ja sover, inte bara "lakan" eller va man nu vill kalla de där äckliga grejen.. *avsmak*

längtar till min egen säng, med mina egna lakan! Mina grejor och mina vänner. Men snart så får man ju allt de dära.. så de e lugnt. så på de viset e ja ju exhalterad inför julafton.. för då e det bara dryga veckan kvar t ja e hemma.

Ne nu ska ja sluta babbla...

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback