solsteken är klar!

ja.. nu har man solat en timme då.. tror det räcker ida, då de va en dryg vecka sen man vistades i solen länge. imorgon får de blir 2 timmar kanske.. om ja inte är för rastlös!

nu är solsteken klar för ida iaf.. ;)

ska kanske ta o gå o simma en timme till här var de tänkt.. som ja nämnde förut. känner mig lite pratsjuk! skulle va fantastiskt om nån vän hade tid just nu och bara gick in på msn eller nåt så vi kunde prata. eller bättre upp med skype förstås! verkligen P R A T A! shit. ni där hemma komme rinte få tyst på mig på en vecka sen.. ;)

livet är bra underligt. och nåt man iaf aldrig vet är hur det utspelar sig i framtiden. man känner sig säker men det blir aldrig så. först R och sen J. haha. fast J var ju förstås helt fantastisk på att spela.. var nog egentligen som två personer. väldigt extrema vändningar, och det blev klart att det var synd att de gick så långt.. R däremot var de ju inget sånt, kärlek som inte höll.. eller ja. kärlek som inte var tillräcklig. han vill ehelt enkelt inte ha mig tillräckligt mkt för o kämpa för oss. det ebbade ut o vi utvecklades åt olika håll.. han blev en annan person och jag hade svårt o släppa den personen som han var när vi träffades! Mkt kan ju hända på 4 år..

bara några tankar. hm.. shit. hur kan ja va hungrig igen? =O

kanske tar lite melon efter simningen! *nicka* kan nog bli ett utmärkt mellanmål innan middagen som ommer mkt senare..

jaha. off we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback