tihi

snart e de jul. och ja e här.. *s* en varm jul igår.

och det känns rätt.. men jag har en känsla av att nästa jul blir juligare än juligast iaf. o då vill ja ha snö! :p mysjul.. tihi!

*fnitter* lyssnar på "the rose".. fan va nice den e!! *ler*

ingen solning dirket ida heller.. får la simma på ist.. *jope*

sitter o ler här för mig själv.. känns rätt bra. tre veckor kvar minsann.. *s* then I come home.

och under tre veckor.. de e lång tid. men ändå kort.. en vanlig semester kanske innehåller två.. utomlands. så nu får ja minsann tänka mig som en riktig turist! *fniss*

lalalaaa... life is good.

ne nu ska ja ta o lyssna på den här låten en gång till, sen e det dags o le lite i poolen..

bye! *fniss*

.......................................................

de blev iaf värt o hoppas lite.. *s* solen tittade fram efter allt och jag fick en stund o steka på! *fniss* Ida e bara en sån där dag.. ja gör inget direkt.. känner inte för o göra nåt heller.. ja bara går omkring o flyter..

vandrar på moln eller vad du vill..

*s* glad e ja iaf. lättare  mig.

nu så ska ja vandra vidare..

*tihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback