typiskt!

jag anar att min poisitivitet jag försökt löpa ut hela dagen inte gav så mkt trots allt.. tyvärr. men de e ju en ny dag imorgon att prova teorin på! ;p

skulle - igen - prova med o simma i poolen - vad tror du sker? Jo den är avstängd.. *hurra!* tänker man då när man precis ska ta sitt dagliga motionspass.. svettig som sjutton e man oxå så o ställa sig o hoppa e inte direkt motiverande, men får nog försöka göra ett försök ändå! tänker inte sluta bara för att saker går emot mig.

vore ju dumt! o sumpa hela grejen menar ja.. men om inte det går vägen finns ju alltid morgondagen. som sagt. hm.. kanske ska ta o inviga mina nya shorts o dansa lite iaf. styrka o dans.. mjo. inte så tokigt iaf kanske. om man inte vore så trött bara.. *gäsp*

ne nu ska ja hjälpa far min med sin nya mobil resp simkort. det tekniska är inte hans starka sida..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback