tränings dilemma

Idag hade jag bestämt mig

Det skulle bli gympozz och jag skulle börja idag. MEN ju närmare klockan började röra sig mot dags att gå ju mer ångest kröp sig på.. okej, det hon gjorde var inte rätt, men man ska ju föregå med gott exempel..

"BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD". så jag kunde inte.. har inte hört nåt från henne sen sist. ska kanske skicka ett sms iaf, imorgon o fråga om hon tränat nåt mer sen sist.. visst. man kan ju alltid vända på myntet; hon behandlade mig på ett sätt hon antagligen inte skulle föredra att bli behandlad på, varav konsekvensen av hennes handling bör logiskt bli att behandla henne på samma sätt tillbaka. men nu behöver man inte lägga sig på dagis nivå..

så det blir nog så, jag är för snäll som vanligt.. för godtrogen. jag skickar ett sms imorgon.. följt av att jag antagligen ska börja på det andra stället ist nu när det visade sig vara en så stor skillnad i pris redan första månaden.. vi får se hur hon reagerar på det.

pratat med andreas o sedan med ingela ang. ev. kryssning.. båda partner var på nästa helg redan. ovanligt at allt går så smidigt.. måste kika på priser o grejer. pinglan skulle höra med robin o ev. annan part om robin inte var så på. men det ser lite ljust ut iaf! :)

så nu blir de kikning på det. sugen på gottis.. typiskt. får nöja mig med salta pinnar o saft. yummie? inte som ja vill men de duger väl..

så.. imorgon är det fredag. yiipii.. eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback