felande länk

jag har inte vart så dålig med att inte röra mig. jag har gått cirkus 15000 steg per dag, ofta mer, och vid något tillfälle uppe i nästan 30000. problemet ligger i träningen. om ja hade tränat hade ja fått betydligt fler steg också!

ja har jobbat mkt.. gått till o från jobbet etc. men nu e jag ledig tom fredag. gymkortet går egentligen ut idag. har inte råd o uppdatera heller. f*n! får lov o fixa fram pengar om de ska gå o träna också. detmåste ja ju göra. annars e det inte nå bra.

har ändå träningsvärk. låter kanske märkligt men ja målade om en kista igår så det är sviter från det. nacke,rygg..

men idag blir de medelpass med victoria kl 16.45. kunde boka brädan t torsdag men ja vet inte om ja klan gå på det? förstår inte riktigt hur de funkar de dära. hm..

om ja inte kan de måste ja ju betala. men de löser sig.. idag får man också antagligen beskedet om avsked. de sklle iaf få rda på hur gårdagens förhandlingar gick så jag har inte så stora förhoppningar om man säger så.

den felande länken är träning nu med andra ord. och så avskedet också. det påverkar... man äter lite mer o tränar lite mindre.. men de ska det bli ändring på.

hoppas de går bra för er andra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0