veckovis 2

en dag sent.. gick upp väldigt tidigt igår och hade fackligt möte. jag kommer antagligen att få sparken.
det lutar åt det här.. :(

Så jag var inte riktigt på humör och tänkte inte ens på att det var vägning.

eftersom veckan har varit rätt dålig.. igår gick jag iofs både till och från jobbet plus tränade bräda o kom upp i nästan 30000 steg, åt inget godis heller. men i ävrigt har de ju vart dåligt..

så jag har stannat lite

71,4 fortfarande

nästa vecka ska den peka nedåt.

Idag ska jag jobba så jag går till jobbet, men jag kan inte säga att det blir lika mkt träning som jag vill.. inte idag o inte imorgon då ja jobbar 10 timmar. På torsdagen har min favvotränare ställt in sitt pass, antar att det beror på at detär skärtorsdagen o sen e vi bjudna på påskmiddag också. ska försöka gå på ett morgonpass, för annars vill jag hålla på här hemma.. o sen jobbar jag 12-15 på fredag så då ska ja försöka med ett kvälspass om det finns o så lördag hela dagen o sen söndag slutar jag halv fyra så då borde ja hinna med dansen!

OJ VAD JA BABBLAR! tror jag e lite nervös. chefen ville träffa mig innan ja börjar jobba.. :s ser inte ljust ut direkt.

c ya

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna för att du får behålla jobbet i alla fall! Vågen vänder snart ska du se. Glad påsk!Kram

2009-04-10 @ 14:23:49
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0