dagens points

ok.. dagens redovisning på G!


frukosten blev ju 5,5 p

väl i lägenheten grejade jag på där så jag glömde bort naturdieten.. blev banan innan träningen. 1 points

väl hemma efter träningen blev det spagetti duo 4 points o ca 6 skivor kalkon 1,5 points och lite vitlöksdressing till ca 3 points.

blev lite viktväktar snacks efter det för 2 points.

Tillsammans: 17 p


o så vatten på toppen! 21975 steg tagna idag. bra grejor! :) hihi!

ska fortsätta städningen imorgon också. går upp tidigt och tar mig till lägenheten. sen ska bror kommao hämta tork/tvätt vid 12, då följer jag med t nya lägenheten och sen byter om o kl 14.15 - medelpass. efter 16 - middag hos mormor o morfar. mysigt OCH mumsigt!

får se vad det bjuds på. kan bli lite utmaning. :p

oj vad trött jag är.. ska snart läsa o sussa så jag orkar upp imorgon bitti..

*gäsp*

Kommentarer
Postat av: Malin

Otroligt duktigt att hinna med träning mitt under flytten och allt!! Och lika många steg som alltid :) Jag håller tummarna för att du får din viktnedgång innan ni åker Thailand. Åh vad underbart det måste vara att åka iväg från denna kyla sen. Det förtjänar ni efter flytten och allt.. :) Kram

2009-02-19 @ 22:45:36
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0