hungrig?

jaa.. det är jag!

tror den här veckan är min kropps vecka.. och förra var "min".. i den mån att kroppen inte gärna vill att jag fortsätter i min "deff" anda.. hungrig. hela. tiden !

men idag ligger jag på 17,5 points, åt inte keso. dock banan o en morot. dricker vatten.. steg: över 18000. nöjd. men:

försöker stå emot allt jag vill ha.. våfflor! pannkakor! grädde! sylt! bröd! margarin! ost! kebab! hamburgare, falafelrulle! strips! beasås! choklaaad! glass! popcorn! chips! lakrits! fikabröd! .. ja listan kan göras OÄNDLIG!

måste gå ner typ 1 kilo i veckan nu för o nå mitt mål om jag inte går upp igen pga vattenbrist eller så då..

det bör väl gå? hm.. det beror ju på om suget vill ge med sig,eler då om jag har karaktär o låta bli. :S känns inte så just nu men.. försöka tänker jag!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Detta sug! Jag kan bli galen på det, men ta varje dag som du klarar av att motstå suget som en seger. Det gör jag och jag klarade det idag =)

2009-02-03 @ 22:20:38
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0