ingen träning!

:/

Anette på pressbyrån va sjuk. får hoppa in där om två timmar.. min packning OCH min träning blir lidande. men vad ska jag göra? Bita i det sura så att säga..

Klart ja ställer upp! från 15-19,30 blir det..

4,5 timme iallafall.

Så nu har ja avbokat på svettit.se och ska förbereda min mat.. o jag som inte ens vet vad jag sk äta.

Blev en banan t frukost och en naturdiet 3,5 points till lunch.. och nu då? :s

Får bli något inte alltför krävande både i points och tillagnings väg..

får bli okoka någon potatis, äta thairöra till som igår o så sallad.. o så får ja ta med en naturdiet. thats the only way..

kanske en soppa åker med också..

puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0