inte mkt.. :(

en riktigt dålig dag med stegen..

10 000 och pytte till..

ingen träning heller.. dock packning.
'
men åt inte så mkt i gengäld.. frukost: 1 p lunch: 3,5 middag: 5p mellanmål: 1 p soppa kvällsmat: 2 points smoothie hemmagjord med banan och andra goda grejor.


tillsammans: 12,5

imorgon ska ja tydligen jobba heldag.. en arbetskamrat hade fått problöem på hemmafronten. stackars! vi tänker på dig gumman!

men hur som.. så då vet jag int eom ja känner för o gå dit så tidigt.. kanske går hem men då lir de ju rätt sent.

tror det blir ett beslut som jag får ta imorgon bitti.. beroende på hur trött eller energifyll jag känner mig. Ingen energi = ingen promenad på över en timme på morgonen.. men då kanske de blir hem istället om det blir bättre framåt kvällen.. men det är också lite väderföränderligt.

jag tänker alltså inte lova något än.. ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0