kaaallt..*brr*

tittade på vad temprometern kunde visa imorse.. för ca 30 min sen. möttes av en mindre chock! visst hade jag vänbtat mig minus.. kanske upp mot en 5 eller så..men nu slog det tillbaka som en sten. 11 minus!!! argh!

eftersom jag är en beslutsam tös visste jag konsekvensen. många lager kläder och en högre takt. ett tempo som kan plana ut dem där 11 graderna till en aning bättre allra längst in i själen. vill inte frysa ihjäl liksom.. tycker det är trevligt o promenera. absoluut.. men över en timme i sån kyla? DET  krävs en del.. och sen ska jag jobba EFTER det också!

haha.. vad gör man inte för sina små steg? Mkt uppenbarligen. karl blewv tjurig också.. råka ha ner nåt o skåpet så det skramlade till.. då hör man: stamp, stamp stamp .. smäll! så åkte dörren t sovrummet igen med en annan slags takt.. ''

han skulle upp o träna till 9 påstod han.. så det var ju inte suuperlätt för mig o förstå att han hade ändrat sig o nu ville sova liksom? Och jag skramlade ju knappast med flit heller.. jaja.. bra början på alla hjärtans? Tror inte det. nej men det ökade ändå på mina känslor ang. promenaden.. eftersom han annars skulle skjutsa mig. haha!

Nu ska ja borsta gaddarna o ge mig iväg!

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0