mums!

nu efter maten så gick vi en promenad.. det var skönt o bli av med lite!

kom upp i drygt 20000 steg så jag är nöjd för dagen. kompletterade aftonen med en vv bar 2 points samt 2 glas fun light jordgubb.. mumma! o dessutom 0 points. inget som ja dricker varje dag heller.. utan liksom unnar mig ibland som nu, en fredags kväll! ;)

pointsen slutade på 16. inte dåligt ändå va? :p

nu packar jag åter igen lite.. jag undrar om ja orkar gå t jobbet imorgon eller om jag ska ta emot skjutsen som jag blivit erbjuden.. :S sköönt med skjuts t jobbet.. mindre skönt utan motion en dag. och dessutom lite alla hjärtans dag firande på kvällen sen med lite rosa mousserande och god mat.. känns inte bra o kombinera ej motion med sånt gott.. så det ser ut att luta mot en morgonpromenad. så jag får några steg under min mysiga lördag!

Fredag den 13:e är det ju idag.. många som har ångest. jag ser bara en dag. en fredag. en trevlig dag.. ja en BRA dag till o med! Om nåt så är det väl mer TUR inte Otur idagen.. fyllde bla. 18 år då. på fredagen den 13e och det gick fint! en fin dag och ja EN BRA DAG! hihi!

så nu ska jag gå vidare. med packning och läsning och planering av morgondagens gojs., gående eller inte. kommer nog inte hinna skriva så mkt men en liten sväng hoppas jag hinna med, på kvällen eller morgonen.

På återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0