tröött!

Idag har varit en låång dag. gick ju t jobbet.. jobbade hela dagen.. sen t bussen från bussen t träning, från träning hem, duscha, laga mat.. äta, packa.. o nu: sitta! gääsp! ont i huvudet o grus i ögonen..

o ja e ändå inte helt klar.. blir en stund till också.

stegen blev dock förbluffande bra! rekord.. över 29500 steg slutar det på! ojojoj..

points som jag skrev förut då.. minus ett äpple men de är ju inga points i det. dock liite kalorier.. men ja va helt enkelt inte så hungrig när jag hade chans t pple, o nu finns det inga. så är det ibland. 15 points dvs..


orkar verkligen inte vara uppe heeela natten så jag ska ta itu med det där nu så flytten kan bära av imorgon. kommer dock finnas här någon dag till innan internet försvinner. sen får jag se om mitt preliminära försök till uppkoppling tar sig eller om ni inte får se/höra från mig på länge.. jag åker ju nämligen till thailand snart!!

imorgon är det dessutom månadsvägning.. spännande o faktiskt nervöst. det vore ju underbart o hamna under 70.. då kommer nog en liten tår, men så troligt är det inte. jag ska vara glad om jag går ner ett halvt kilo med tanke på mina utsvävningar den här veckan..

som sagt.. nu går jag!

hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Lika duktig som alltid med stegen! =) Håller tummarna för vågen.

2009-02-16 @ 15:26:03
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0