uppdatering

fick lite annat o göra igår kväll så jag kom mig aldrig för att uppdatera det sista.

men det gör jag ju nu istället! ;)

middagen blev pressad potatis, duoval 4 points med 6 köttbullar, 4,5 points, 1 msk lingonsylt 0,5p, sallad 0 points och en knäckebrödsbit 1 points med vitlöksost 0,5 points. 10,5 points och proppmätt blev jag,.

resten av dagen låg ju på 5,5 (tidigare dokumenterat) tillsammans 16 points.

stegen: blev drygt 23000.


min dag började som igår med 2 points för en 1 dl yoghurt och 1 banan..

Middagen har jag redan klar för mig. det blir blodpudding idag! eller pasta? ;) dumt o bestämma sig.. ja vi får väla se. kanske e bättre med pasta på fredag. känns om möjligt litelyxigare? Ja det blir iallafall blodpudding idag. så. nu är det bestämt!

Jag har även bestämt att jag ska gå på brädan ikväll. känns mkt bättre i halsen ochjag vill så gärna att jag tänkte prova. om de känns förjäkligt väl där får ja väl gå därifrån. värre än så är det ju faktiskt inte?!

tänkte försöka äta min middag hyfsat tidigt. typ innan träningen.. den börjar 17.30. eller vad tycker ni? Är det bättre o äta innan eller efter träning?

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag äter mycket hellre efter träning eftersom jag avskyr att träna när jag känner mig tung i magen. Men det sitter nog i lite sedan jag tränade brottning, då fanns det inget värre än att vara tung i magen när man tränade. Men det är nog väldigt individuellt =) Men jag tar gärna ett mellanmål 1-2 timmar före träning, en proteindryck blir det oftast =)

Hoppas träningen går bra ikväll och var försiktig så att du inte blir sjuk.

2009-02-12 @ 15:08:40
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0