utvilad och på G!

hellu..

nu är det dags för bussen snart.. skulle bara droppa in för o boka danspasset..glömde det förut!

frukost blev gröt och blåbär med 2 dl lättmjölk: 3 points!

blir kyckling med råris och sallad till lunch: 5,5 points

på väg till träning: naturdiet smoothie: 3,5 points

väl hemma: lövbiff 2 points med potatis 2 stora eller tre mindre: 2,5 points och till det en fetaostsallad 0,5 point: 5 points

17 points tillsammans!

o så ska jag ju som sagt på danspass.. efter min promenad till och från bussen i hällby som ligger en bit därifrån. :)


god morgon!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!!



Duktig du är med träningen och pointsen och du verkar ha ökat på dem lite mer nu =) Jag brukar endast använda stegräknaren när jag springer eller när jag är ute och går. Under dagen tycker jag att den är i vägen mest..Jag använder mest stegräknaren till att använda ungefärligt avstånd och hur länge jag har varit ute för att på det sättet få ut vilken fart jag har haft.



Jag trodde att det skulle vara jobbigt att sluta med brödet, för jag älskar bröd. Ris, pasta och potatis gillar jag inte ens. Men det har gått över förväntan, visst får jag ett litet sug då och då. Men då äter jag lite ost eller grädde så brukar det gå över.



När det gäller frukt och LCHF så brukar man inte rekommendera att äta frukt innan man har gått ner den vikten som man vill gå ner. En banan innehåller till exempel 22 % kolhydrater, äpple 12 %. Jag tillåter mig att äta en banan om jag är riktigt sugen någon gång. Bär är däremot tillåtet och där hallon är "bäst".



Ha en trevlig fortsatt söndagskväll!



2009-02-01 @ 20:44:10
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0