30-års helgen avslutad..

Nu har helgen äntligen tagit slut..

Dagen var lyckad, i lördags. Andreas fyllde ju och han blev nöjd med dagen. Jag lyckades o inte äta så mkt gottis, tog efterrätt till middagen o ett glas vin, men ris till huvudrätten istället för potatisgratäng och sen faktiskt inget mer! :)

Kvällen gick ut på bowling med kusinen och hans sambo. Det var väldigt roande även omja inte var speciellt duktig, men de spelar ju inte så stor roll, huvudsaken e att det är roligt! Andreas vann också! Vi var sist ut därifrån. hihi! Man dansade ju lite till discobowlingen också.. förbränning! ;)

Hade faktiskt gått ner i vikt. yey! 75,8 står vågen på idag. så 0,9 kg mindre än förra veckan. Happy times!

Dagen efter var inte lika lyckad.. upp kvart i nio o så jobba hela dagen. men det gick ju bra itll slut även om jag var fruuktansvärt trött. Har "lurat" till mig ett till pass idag.. från halv tre till stängning, halv 8. Har beslutat o ta en naturdiet dag idag. Bara frukt och shakes/smooties. Har börjat dagen med en halv blodgrape, följt av en naturdiet smoothie peach.

Ska ta med mig en shake till jobbet också. kanske till o med 2? :p

Ne nu måste ja fixa iordning mig för o hinna till bussen!

hörs ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0