efter träning kom gottis..

ja.. det ÄR sant. Jag "kunde" inte hålla mig..

Aerobicen var ok, men ja kände verkligen inte för det o väl hemma igen räknade jag igenom mina points.
 och kom fram till att det inte var så mkt o tala om. Lite efterrätt fick jag ta!

Med knäckemacka o en skinkskiva på morgonen som frukost (0,5 plus 0,5 för skinkan, egentligen 2 skivor för 0,5 men..) blir det då 1 points till frukost.

Lunchen bestod av fullkornspasta i blandade former duoval för 4 points, skinka duoval 3 points, lök och broccoli för 0 points och så slutligen creme fraiche yoplait ca 6 msk 2 points. Lunchen blir alltså 9 points.

Tillsammans blir det enbart 10 points. Jag har 22 per dag. Detta innebär att ja har vissa pointsa jag måst äta upp. SÅ jag tog lite efterrätt. Digistive med lätt vanligvisp, 12 % laktosfri samt hallon i. Ca 8 digestive kex blir 12 points (1,5/st) vanlijvisp ca 8 msk blir 4 points (0,5/msk) och hallon är det 0 i. 16 points cirkus för efterrätten. oj.. men de svårt o veta exakt hur mkt man äter också. kan va mer eller mindre..

Ja..det betyder ändå i slutändan att ja bröt dagen. som jag förklarade förut så 'har ja problem o sluta äta när ja börjar.. men å andra sidan gick ja ju o tränade iallafall så det vore ju sämre om ja hade ätit OCH låtit bli att träna juh! 26 POINTS!

Töntiga försök till självförsvar, men för att se det från ett bra håll: jag har inget gottis hemma längre så nu e det alltså slutätet på sånt skit. mohahahahaaa! ;)

Ja.. tillbaka till verkligheten då.

Bara o kämpa på. tänkte egentligen inte träna imorgon men nu så lutar det åt det ändå.. finns ett pass 12.10 tror ja de va.. och det är puls/medel. skitjobbigt, I know, men nu har man ju käka gott o måste återgälda det på något vis!

Fast det klart.. om jag packar här hemma bränner jag också kalorier och dessutom får jag något nyttigt gjort.. kanske e bättre? ;) I belive so.. ska se om ja kan få med mig några kartonger ner o kika på det imorgon., Ska också rensa ut i skåpena o sälja sådant jag inte behöver längre.. eventuellt skänka om ingen vill ha grejorna! :p

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0