efter


My vertual model är en rolig sida faktiskt.. och man kan göra en himla massa mer än o fixa sin egen lilla bild.. typ köpa kläder! bara en sån sak.. värt o kika en extra gång på! det är som o bli barn på nytt o få klä på barbiesarna vad man vill de ska ha just nu.. hihi!

det som gör saken ännu lite roligare är ju att barbien är .. JAG!  en vacker dag kanske man ser lika läcker ut som en barbie också.. fast utan de där omänskligt läskliga proportionerna förstås.. men man vill ju känna sig snygg framför sig själv... SÅ igen.. här kommer en likasinnad bild av mig fast då min målbild till skillnad från den andra!

  mdvs vision; 60 kilo, snygg och smal. Är det jag?!gosh. I am.. beautiful?? Well it's not quite me yet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0