GLÖMDE!

gud vad klantigt av mig! ;)

Jag berättade ju förut att vi var i affären... Andreas köpte godis och jag köpte frukt.. och visst. det var hur det slutade men om ja ska vara ärlig (och DET ska jag ju) så måste ja berätta att ja höll i 2 yoghurtglassar i afären. visst inte världens sämsta grej, 3 procent fett i, men de e bättre o ha mer frukt hemma för då äter man det. Om man har glass så äter man glass.. så fungear iallafall jag. om man e sugen o inte har nåt hemma tar ja nåt annat istället. :p

Så.. jag GLÖMDE alltså o berätta om min viktigaste prestation för dagen: INGEN glass!
wiiie

hurra för mig!

dagens points: 2 points i morse, 3,5 för naturdiet smoothie och sen duoval makaroner 4 p med 8 (!) 6,5 p köttbullar.. ja vet men ja va så hungrig.. :S o så ketchup på det 0,5 p. ingen sallad eller nåt.. men nu e de köpt lite grönt så blir gött till imorgon!

Slutar på: 16 POINTS.

inte illa pinkat.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0