hemma!

Dagen lider mot sitt slut!
Nu e jag hemma IALLAFALL från jobbet och sitter faktiskt fortfarande med samma löfe som i morse. ingen riktig mat idag. tre naturdiet o en nutrilett brownie.. o så två bananer o två äpplen, en halv blodgrape också..

Så nu sitter jag ganska nöjd i slutet av dygnets minuter.. på jobbet gick det lite halvtrögt.

Fick iallafall träffa min bror och det var trevligt! Han köpte nästan en gps, men den va för dyr. får bli någon annan gång med mitt sällskap!

oJ OJ.. vad klockan tickar iväg.. kikar lite på scrubs o surfar på facebook.. får tiden o gå lite.  o så e de skönt o slappa!

kom ändå iväg med sista bussen 19.35 så va hemma ganska skapligt men kvälen känns så kort när man jobbar så där.
Men å andra sidan e det bättre än om dagarna blir dölånga! ;) Imorgon blir de aerobic! har redan bokat.. o ser fram emot det. tyvärr harmin träningskompis gått o fått halsfluss så jag får råda mig själv lite.. på förmiddagen blir det en solning med pinglan. om det går som jag vill kanske ja ser lite fräschare ut efter det.. o sen klippning på torsdag.. det artar sig! :p

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0