ingen step

Mitt inlägg igår om arbete slutade med arbete ändå.. trots knasigheten. så då blir det fem timmars lön. skönt att man inte missar det! Men lite småtrist o inte få premiärstepa! :p

Ja.. stepen har ju gått några gånger men förra måndagen så jobbade jag och den innan det var det vår 2-års dag så då skippade jag den också. Så nu hade ja verkligen sett fram emot o få gå på step. Men de finns ju fler tillfällen! Kommer en vecka efter denna, så att säga. :p Så den veckan har ja redan bokat. Jag hoppas verkligen at jag får gå då! hihi!

Jag menar, jobbet går ju faktiskt före om det skulle komma upp något nästa vecka också, men man får väl hoppas att möjligheterna kommer de andra dagarna istället. :D  Självklart får man ta ekonomin framför.. I värsta fall får man gå till jobbet, är ju en mil så då får man lite motion. Jag är ändå lyckligast om ja kan försörja mig i grund o botten. Det får man lov o tänka på. En viktig del!

Men nu går ja tillbaka till matdelen idag!

Idag har ja ätit: en knäckemacka med en skinkskiva på. 1 point
Till det en halv blodgrape med ett glas vatten med citron i.  0 point

Lunchen har ja inte bestämt än, men ja kommer ta med mig en naturdiet smoothie mango med en banan till jobbet. Så det blir middagen.. Kanske får ta med mig en shake också om de inte räcker till.. men de beror väl lite på om det blir en shake till lunch eller om det blir något mer redigt.

Jag har hittat min kamera nu också.. MEN min laddare är det värre med.. var kan den vara? :s

Nej nu ska jag skicka iväg ett mail till moder i Thailand. fniss!

baj 4 now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0