mätt som en plätt!

Nu har det gått några timmar sedan senast.. Några till lådor är ensade och plockade i. Sen har jag och Andreas även tagit oss till hemköp o hämtat ut mitt paket från ellos.. två bikinis och en t-shirt klänning samt ett påslakansett. De satt rätt bra alltihop. :)

Alltid kul med sådan bekräftelse.. sen åkte vi iväg till ekängen o köpte lite pasta o annat.. vet att ja sa att vi skulle rensa utmen ingen pasta alls va lite o ta i för två pastaälskande personer som oss! ;)

Efter det bar det iväg till jobbet, elgiganten. Jag har fått organisations nojja nu efter alla tips o trix i boken ja har köpt.. Så då vill jag rensa bland skivorna mina och ha alla på samma ställe och kanske till och med göra något annat med möbeln där jag förvarar dem nu.

Vi tog oss sedan till Rusta och där hittade jag en bra låda till skruvar o annat för bara 20 spänn! Som taget. Efter det blev det en sväng till tuna park för Andreas ville byta två spel och då tittade vi även in på Coop och jag köpte lite frukt o vatten, Andreas godis o läsk.

Så nu när man väl kom hem igen gjorde ja irodning lite av fusillin som vi köpte och sen köttbullar till det. Andreas favvo så han blev glaaad. O ja e nu mätt! Ska börja fixa iordning med skivorna redan ikväll tänkte jag! yey!


baj 2 now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0