Som Klippt och skuret!

Har längtat såå efter en frisyyyr.. och äntligen så har Roula hjälpt mig. Fantastiskt!


I love it. hehe.. inte så att det är något märkvärdigt så,men det känns så skönt och få bort några kilo från huvudet. känns lättare o bära! O de har ja säkert förlorat.. de väger mkt mitt tunga o tjocka hår!


Annars e jag lite småhungrig.. har ätit ett äpple (0 points) och en naturdiet smoothie (3,5 p) Innan frisören.. ska ta och göra middag relativt snart eftersomträningen hägrar redan 17.30 idag!

här kommer lite före o efter bilder..




Här är jag innan frisören.. lika blek som ett spööke och lika spöklik frisyr..     här har jag en frisyr! i en liknande posé som oklippt och liika bleek.


ja nu är det en till bild på min sköna frisyr.. läckert! hehe..



visst e de som klippt o skuret för mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0