suck...

Ja nu har man suttit i TIMMAR med o sätta in skivorna i en cd-pärm. men jag är giiirig.. o vill ha kvar framsidorna med häftet i o låtordning etc.. Det visade sig vara ett misstag. Många många många onödiga skivor in?

Kanske. Väskan rymmer 208 skivor. Den är FULL. och med full menar jag dubbelskivor på vissa håll och alla framsidor inputtade... Nu kommer bara problemet.. DEN GÅR EJ ATT STÄNGA!!

nu är den för tjock.. komiskt.. precis som jag! ;) samlar på migen massa onödigt på vägen liksom.. så antingen får den vara lite öppen eller så gäller det o PLOCKA UR precis det jag suttit in i den. det jobbigaste av allt är det faktum att alla skivor inte inte är i den där.. har ännu fler.. suck!

Så jag tror inte jag kommer banta ner på den där pärmen, för ja vill fortf ha kvar det som är i, men jag e ju på väg ner i stället! hehe. Jag får helt enkelt hitta et ställe för min pärm.. Kanske i en bokhylla? men ja vill inte att skivrna ska bli dammiga.. men å andra sidan.. vad har jag för val där? Får bli så ja.. litew dammiga skivor i hyllan än en hel byrå full med dem. :)

Kanske inte va en sån dumm idé ändå?

Har två pärmar till som i dagsläget är fulla med singlar.. gamla rostiga singlar.. ;) Nog dags o skingra dem för alla mina samlinga ri cd-väg istället. Ska man rensa så ska man!


Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0