tappat suget...

I stundande minut känns det veerkligen inte motiverande att maka sig ur den sköna soffan och ta påsig kläderna för o slääpa sig ut i kylan och iväg ända t friskis.. Nej ja vet.. det ÄR inte så långt.
Men just nu känns allt väldigt långt som är utanför lägenheten.

För att göra saken lite värre så är jag naturligtvis väldigt trött, all energi som bortblåst efter maten.. och något annat som har en benägenhet att komma som ett brev på posten är godis suget.. har en hel efterrätt kvar från andreas födlesedag. så e ja supersugen på choklad också.. vill sååå gärna!! o så vill ja INTE träna. usch nej.

Behöver motivation, men Andreas är inte sugen på o följa med.. (sällskap brukar få mig o skärpa mig) och som jag berättade förut är ju min andra vän på träningen sjuk. Jag ska verkligen gå dit. Jag måste!! Men då kanske man kan få gottis också?

Jag vet att man inte ska se belöningar som godis något postitivt.. men nu är ja ju sååå suuugen! inte så ja dööör om ja inte får.. men svimmar? *fniss*

Skulle verkligen vilja stilla mitt sötsug i den magen. (jag har ju flera.. nån för mat o några andra för godsaker.. ;) ...) tihi!

Om en timme ska jag vara iväg.. måste barabestämma mig o genomföra. Men ja vill ju ha gottis!! VILLVILLVILLVILLVILLVILLVILL!! Det är i dessa stunder man behöver motivation, sambon är inte mkt till hjälp denna gång.. det enda han sa var; men gå inte då! Vilket fick mig att få ett mindre prat med honom om stöd.. och då försökte han igen. men det kändes lite halv hjärtat det också. Så det är liksom upp till MIG?!

Jag söker motivation på andra bloggar o så men ja vet inte vad som kan hjälpa idag.. förutom gottis då.. ;) Fast i slutändan hjälper inte det. snarare skjälper.  Så.. stå emot? I tryyyyy!!!

Förhoppningsvis så äter jag inget o vi hörs senare när jag inte har lika stort sug.

Kommentarer
Postat av: Louice

Hej! Kul att du hittat min blogg.

Du undrade om bilderna, är det de här s.k före & efterbilderna du tänkte på?

Isf går du in på www.mvm.com

Där kan du då skapa, fixa o trixa med en modell av dej själv. Du ser nog när du går in på sidan hur du gör.

Sen sparar du ner på din dator o kan sen ladda upp den på din blogg.

Hoppas du fick lite hjälp! Är svårt förklara el jag har svårt förklara.. :)

2009-01-20 @ 18:58:37
URL: http://alni.wordpress.com
Postat av: Louice

Hej! Kul att du hittat min blogg.

Du undrade om bilderna, är det de här s.k före & efterbilderna du tänkte på?

Isf går du in på www.mvm.com

Där kan du då skapa, fixa o trixa med en modell av dej själv. Du ser nog när du går in på sidan hur du gör.

Sen sparar du ner på din dator o kan sen ladda upp den på din blogg.

Hoppas du fick lite hjälp! Är svårt förklara el jag har svårt förklara.. :)

2009-01-20 @ 19:00:08
URL: http://alni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0