what can I say?

Det blev en tidig kväll igår.. klart blev ja hungrig o så men de blev helt enkelt ingen middag. var så trött att klockan nio (!) redan gick jag i sängs. Jag som brukar kunna vara vaken hela natten! Vet inte vad som gick snett igår men så blev det. Så då vaknade man ju i vettig tid idag också o kom upp o börja fixa grejor..

Inte ätit ågot idagän dock. Hungrig ÄR jag. Blir nog två knäcktemackor med bonjour vitlök light och gurka.. mums!

Det är väl en 2,5 points i det. bra början på dagen. Klockan 15 ska ja gå på puls/medel. tydligen med någon helena.. inte gått på hennes pass förut vad ja minns så de kan bli spännande! Inga förutfattade meningar då, förutom att det blir skitjobbigt förstås!! haha..

Ser fram emot o få gå ner lite i vikt. ;) Jag bar amåste gå o ta mina mackor nu.. annars KREVERAR jag!

På återseende.. idag blir en mer uppdateringbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

läs gärna mitt senaste inlägg :-P

2009-01-25 @ 10:14:54
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0