dålig vecka

egentligen från lördag till igår har vart en dålig vecka. men ibland är det så. jag ska inte dra ner mig för det. har haft det depigt o då faller jag. det är något som går igen.

o kommer vara svårt o bryta.

men det blir andra bullar när man har annat o tänka på. annat o göra. ska fokusera på träningen nästa vecka o dfå blir det bättre. det ska jag se till! o få lite färg också. inte sitta inne o deppa.. onödigt!

o idag blir det två pass på jobbet. ska snart iväg till nästa..

Min bästis ska iväg till norge på måndag. kommer sakna. inte kunnat träffa henne i veckan förvi har jobbat om varandra.. o nu ska hon iväg.. men får fokusera på annat som sagt. :P

FIN SOMMAR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0