Nytt boende

Äntligen har jag hittat nytt boende. 32 kvadrat i nyfors. gr8!

tills dess får ja bråka med robban här, fast det blir 2 veckors uppehåll när ja ska till mommo o moffa när de är i spanien. får bo där o rå om huset.

pinglan kommer göra mig sällskap lite så de e ju skönt! =) läskigt me stort hus ensam..

det värsta skulle jag säga är på fredan o sitta i ett hus alldeles ensam på en helgdag o inte ha ett jota att göra... men men! det löser sig säkert.


stå ut, hang in there. japp. de ska jag. Jobbet går sådär. sålt mitt första larm i förrgår på mitt första möte, så det var ju rätt skönt. trots att de va jätte nyfikna o ställde skumma frågor som knappt chefen fått nån gång! Börja läsa baksidan av kontraktet och ställa juridiska frågor sen o Rebecka fick betydligt mer än ett samtal under den kvällen!

Men ja fick det o nu e det över. min första spärr är släppt! fyra möten till på mån o tis.. sen e det bara o boka, boka, boka!

Baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback