Katastrof?

Idag är en ny dag.

Eller: idag är första dagen på resten av ditt liv?

Ja... peppning kanske funkar på nån nivå, hos någon. men inte hos mig! Inte just nu!

Fortfarande genomförskyld och äcklig. hostan går aldrig över! *fa-an!* Och hur ska jag då kunna söka jobb?

Ett arbete med pengar. något jag vill ha. något som faktiskt ger levebröd. iaf. o resten av tiden då? Depp. Funderar på o bli mäklare? Kan ni tänka er det? Mig, Frida Krekola Eriksson - mäklare.

kanske.. hm. usch. hungrig kan man bli för mindre än vetskapen att man inte har något at äta, vikket det är idag. nada.

kanske får poppa lite vv poppisar?

får c..



Life goes on, eller som dem säger; Life is a bitch and then you die!

Känns som en smärre katastrof mitt liv just nu.

Eller vad säger du?

=/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback