countdown.. 4 days left!

Om fyra dagar och ytterligare några timmar (förmiddag nu..) på kvällen dvs. så är jag på väg till Bangkoks flygplats.

Gick upp i rimlig tid idag, tänkte mig soool för o bättra på brännan samt att simma.. (urk!) o få de överstökat. De här me simningen har blitt tråååkigare o tråååååkigare!! Det blir väldigt monotomt.. samma sak.. 100 längder/dag har de blitt nu de senaste gångerna bara. ja, för de första dör ja av tristess, sen e de ju kallt så man fryser o för de tredje vill ja inte förstöra mina fina naglar som ja nyss fixat så omsorgsfullt hos en nagelförlängare här... :P

Men som vanligt blir de inte som ja tänkt. mulet e det o lusten t o simma.. borta. men ja ska iaf simma mina 100. fast med "knytnävar" så naglarna kanske håller lite längre.. jobbigare but u know..

Har kikat på ett linne som är av intresse för Frida. Funderar minsann på o köpa. vet inte va de kostar än men såå dyrt an de väl inte vara.. men snyggt e det. *me tycka* ska höra ikväll.. om ja går in t stan, men de gör ja nog. kanske kan simma bara 80 o gå t stan oxå? neej.. får bli 100 ifall gåndet inte blir av..

Sen vill ja inhandla typ tre filmer o lika många cdskivor. Om ja hittar ska de alltså bli 2 av filmerna t A. ;)
Även fast han protesterar :P men e man envis, som ja e, så är man! vill iaf t market oxå, inte vart där på ages.. :( Strosa o se om ja kan hitta en.. väska? en liten bara.. fin liten party.. du vet, inte ens märkesväska, bara en liten fin sak? Ja ska se om pengarna räcker. Kanske bara blir tre filmer, en cd, linne.. o ingen väska. I might se. Hat liksom satt en gräns nu,, måste ju ha lite pengar kvar väl hemma!

Men sen så vill ja ha Nelly Fortados skiva, o även Lindsey Lohan. Har inte hört hennes skiva visserligen, men de vore kul ändå! *haha* jaja.. får se om de blir nån alls.. kanske bara en av dem, eller nån annan?

Film t mig blir my superex girlfriend iaf. sen två t A då ;) Om ja hittar dem. men de ska inte vara nåra större prob. Bara o  hålla tummarna över att de inte e slut! :P Shiiit va trött ja e. Ne... nu ska ja kanske palla mig ner t pooleriet o  ta mina 100 i de kaaaalla vattnet.. *brr* o sen undrar ja varför ja e snuvig? *yiipii* ja lätt o räkna ut..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback