ingen melon

blev ingen melon efter simningen.. simmade gjorde jag dock! 100 blev det denna gång.. sen duscha, tvätta rufset och klä på sig. sen for vi iväg till stan. käka risboll me lyckling.. ;)

efter de gick ja på jakt efter underkläder, men allt e så sått här om man inte vill ha tant trosor så de gick inte ida. får bli imorgon eller i övermorgon på market village. *nicka* hittade dock en JL tröja t hemresan samt ett par adidas 25 anniversary dojjs. svarta me silver stripes. hehe. såå fake men de va kul ändå. 120 svenska. inte så farligt. eller va tycks? ;)

hm.. jo just de! fick svar från resebyrån!! de hade inte tre platser kvar utan bara en.. till mig. jag är inbokad! mina föräldrar står dock på väntelistan nu.. vi håller tummarna på att det går vägen! annars får ja åka själv.. *suck* har dock inte hört några nyheter om lägenhet..

ska kolla in lite hemsidor o se om de finns nåt av intresse o sen kanske maila iväg eller ev. ringa t bror min för att få fart på prylarna! :p

o de där me kurserna blev inte så mkt kollande som ja sa tidigare idag. kanske tar mig en titt nu.. sen tänkte ja sätta på en film i väntan på att nån rolig typ dyker upp o vill prata lite med lilla mig! *s*

ja o så tänkte ja gå loss på den där melonen nu istället! ;p


ses o hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback