nyårsafton ja..

SÅ.. dagen började inte som en bra sådan.. det hela började gå snett redan igår då jag spenderade hela natten (fram t halv fem.. ) o packade om min resväska bara för att få informationrn att packa om då vi skulle använda den tredje resväskan iaf..

under packningen förlorade ja en nagel som ja med snabblim pillade fast uda.. fult så klart. men när de ändå djävlades så fortsatte det samma dygn i samma anda.. då skulle naturligtvis en gå av halvt  en tredje blev även den ditlimmad med ful-limmet.. :(  Igår fick ja även den månliga röda skönheten. mys! *rynka näsa* sittq på ett plan i 12 timmar under de förutsättningarna försöka byta fräshfaktor på den pyttelilla toaletten.. för o inte tala om komma dit, mitt i natten, utan att väcka mina kära medpassagerare... de här ser ja så inte fram emot..


Sen börja far min skrika på mig som vanligt, ja hade ju tagit bort för mkt sv mina grejor o ja va ju värdelös o urusel. till slut kom vi (jag) fram till att de kanske va bra ändå nu när packningen va mer jämnviktig.. inter fick man höra ett ursäkta heller.. ja e ju van visserligen men kan inte låt bli o smärta ändå.. varje gång man e en besvikelse, dålig dotter.. ofta med andra ord. :(

Skulle då ut i solen o ta de lugnt för o komma bort från skrikande far, han följer efter o fortsätter.. ja kände hur tårarna började sakta komma.. ja blink blink blinkade.. skulle samla mig... tog händerna i ansiktet och vad gör ja då? tappar mitt nässmycke.. i gräset! tog nåra timmar o hitta de igen men de va ju iaf bra att ja får hem de överhuvudtaget...

sen ska ja tvätt det sista... vad händer då? lakanet blir som en luddboll.. handdukarna hade luddat av sig.. gr8! efter denna lilla händelse ska ja checka in mig via internet, för att få en ok plats på planet och slippa den akuta stressen på flygplatsen. hm.. right! trodde jag.. får fram en lustig ruta i stil med "nga biljetter beställda.." what the fuck??? tänker ja. morsan har tydligen fått samma ruta.. så nu e man ju lite orolig!! ja hoppas ja kommer hem överhuvudtaget! vet inte va ja ska ta mig till annars...

jaja.. nu får ja hoppas resten av dan går bättre.. har dessutom inte fått i mig lunch ens,. ska äta makaroner t middag här.. men de e inte säkert att gasen räcker.. skulle va typiskt.. jaja. *håller tummarna*

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback