borta

så har ja gjort de igen. jag har gjort bort mig.

här om dagen blev ja så ledsen. så jätteledsen.. ja gjorde det otänkbara, det man inte får göra. ja tappade mitt jättefina halsband.. eller ja smycket på halsbandet är lost. det är borta. :(

min jättefina topazsten formad som ett hjärta. det betydde så mkt för mig. det var en symbol för mkt mer o så går ja o TAPPAR DET!! hur oansvarig får man bli? nej.det gör ont i hjärtat. nån som går o omsorgsfullt väljer ut nåt för mig och ger mig det.. o ja tappar det. fel.. fullt oaccepterbart! de grämer mig otroligt! det är så fult o inte ta det ansvaret o se till att det inte förflyttar sig från halsen min. o nu e den borta.

det otänkbara har skett. den e borta


borta. :,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback