ensammen

så nu sitter man här.

två dagar efter min o pinglans försök t partaj. hon kom ut tillslut iaf. drack drinkar med robin på nybron..

en annan låg hemma o sussade sött.. o idag har man städat undan de värsta. imorgon blir de dammsugning och tvättning av golven också. damningen gjorde jag idag så.. just de. tvättid har ja glömt o boka.. nåja. de kan väl kanske vänta några dagar..

igår bestod mest av o ligga o må som ja förtjänade. dåligt med andra ord.. drack för mkt. vanlij vodka närmare en halv liter o på de lite gin och sen en bacardi breezer också.. så igår var de kurering av själv.

o idag är de mest ingenting. ensammen... sitter man här o stirrar ut i det blåa.

börjar iofs bli lite hungrig. kanske ska käka lite. blir köttbullar kanske.. jo de blir det. sen.

ska väl kanske gå vidare i min ensamma kväll..

fundera vidare på var min lycka ska gå en vacker dag. o som någon sa till mig.. kanske vara rädd om mig själv..


hate pain..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback