fyy!

HAR hjärtklappning. är så nervös hela tiden.
har varit det och är det fortfarande. jag kan inte släppa nervositeten. hur jag gärna än vill..det vill inte sluta!

igår åt jag citronmuffins. o en brejk. fyyy!! jag har inget o skylla på heller. men nu vill jag inte längre. jag ska inte längre. idag ska jag på bräda. och det blir min början igen. helgen ska vara fylld av goda nyttiga saker. keso o persikor, bananer, äpplen.. ja., så är det.

stegen är nu hos broder. så ja kan inte förbereda taket i köket. men ja ska pilla med annat här hemma. men vet inte hur det blir med gardinerna som ja vill ha från jysk heller.. jaja.

nej nu måste ja försöka o få sällskap dit. tycker inte det är roligt o fixa helt sjäälv.. hm.

fixarnas tid här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0