*gäääsp*

hej svej

nu är jag sååå tröööttt..

jobbar 10 låånga timmar.. sen gick ja hem också. hamnade på drygt 20100 steg... til råga på det så mådde jag illa i princip hela dagen.. vet inte om de hade med gårdagens frosseri o göra eller inte men så låg det till..

var inte sugen på frukost eller lunc så det blev en mattorftig dag.. försökte äta min sallad..men det blev intemkt ätet där inte. ett äpple t frukost o likadant t eftermiddagsmelanmål.. lunch blev väl en 1,5 points cirkus för min torftiga sallad som inte blev uppäten till fullo.

En banan när jag kom hem o sen grabbade jag andreas matlåda som han hade gjort en extra av.. spagetti o köttbullar. Enda som var lite knäppt var att han kokat köttbullarna.. färdigköpa från frysen ni vet.. o det blev INTE smakligt. därav 1,5 sådan uppäten.. resten.. nej. o ca hälften av bauta portionen.. kanske 200 g spagetti.. dup pasta för 4 points.. o 1 points ketchup. köttbullarna.. de många (haha) är väl en 1,5 säger vi. tillsammans blev det den här dagen inte mkt mat intagen. men jag orkar bara inte göra nåt åt det nu! 9,5 points slutade den här ansträngande dagen på.. Jag misstänker feber också.. en kollega kände på min panna efter ett konstaterande;"vad BLEK du ser ut gumman!" O ja.. enligt henne var det så.. o eftersom jag inte kände mig kry kan jag antagligen instämma i det. men men.. det går väl över. imorgon vill jag vara frisk o kry, ja pigg som en lärka!

Nu börjar det bli bråttom med packningen!! Har inte tid o va sjuk, och inte tid och jobba heller.. för hela helgen kommer gå åt jobb o sen är det dags ju! Så det är tre små dagar som är lite avgörande.. men man ska också minnas att vi inte flyttar allt på måndag.. utan även en del på onsdag! Så helt över stressa-ihjäl-vara-uppe-oh-packa-hela-natten tokigt behöver det nog inte bli ändå..hoppas jag iallafall! ;)

Nu är det sängen som kallar.. ojojoj! Förresten.. berättade jag att jag hittade laddaren?? Den mysteriskt försvunna lill asaken har åter dykt upp.. fantastiaskt! (Låg bland andra elektronik prylar jag ej använder så mkt o som låg på eget ställe i klädkammaren..)Otroligt härligt att slippa köpa ny kamera. yey!

nu orkar jag inte kämpa med ögonen längre..

*blink blink.. zzzz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0