gårdagens siffror!

Så skulle man vara duktig o logga in här o uppdatera igår kväll/natt. men det GICK inte.

därför blir det idag istället, varväl nåt admin grejs som strulade (?).

hur som.. gick hem från jobbet igår.. över 26300 steg!! jäkla bra. sen direkt väl hemma bytte jag om o tog en naturdiet o banan i farten o gick till ingela. blev bjuden på et glas vitt vin och sen gick vi till bishop där jag helt avstod från alkohol och gottis. :) yey! good 4 me! pointsen hamnade på 17 inkl. mitt lilla glas vin då. Tyvärr har ja fått ont i halsen som 17.. det innebär att träningen ligger på is. gick en långpromenad idag iallafall för o komma upp i mina steg.. o sen ska ja iväg ikväll igen!

Det är nämligen tradition att ingela och jag kikar på minst en deltävling tillsammans. o helst den första då.. så inget undantag denna gång inte! Stegen kommer inte alls upp i gårdagen men m de överstiger tappa.se målet är jag rätt nöjd.. och det har jag redan gjort! över 14800 and counting.. woho! o så måste ja ju nämna maten idag.

frukost: ca 9 msk minikeso och 1 banan; 1,5 + 1: 2,5 p

lunch: 1,5 dl råris med duo kyckling o 0 points sallad; 2,5 + 3: 5,5 p

middag; vet nte än...

kvällsmål; duo morot; 0 p. stavar till melodifestivalen!

observera att mina drycker ofta inte står med om det är vatten/citronvatten.. det är det ändå 0 i!

nej nu ska jag kanske packa lite eller så.

Kommentarer
Postat av: Malin

26 000 steg!! Det är ju jättemycket, vad duktig du är =)

2009-02-07 @ 17:34:51
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0