här igen!

jag har nu gjort mitt på träningsfronten för dagen!

danspass.. o visst var det trevligt?! kul faktiskt, men min favvoledare var tyvärr sjuk men de va bra ändå.

middagen blev snabbmakaroner (duo) 4 points samt 10 fiskbullar i räksås 4 points.

nu efter träningen unnar jag mig en asgod hemmagjord smoothie för typ 2 points! banan o så 1 dl vanilj yoghurt med lite lite mango i.. o så jordgubbar från frysen! mumma!

tillsammans med min frukost på 3 points blir det 13 små points.,., men kalorierna pekar på drygt 1100.. så blir nog inte så mkt mer efter det här iaf! får se.. imorgon ser jag dock fram emot e good middag med tacos! yum!

längtat efter det hela helgen men sparat mig eftersom ja vill äta det tillsammans med andreas o göra det lite mysigare. A kom förresten hem från Hallsta idag vid ett o så gick vi en kortis på stan o så följde han med o tränade. inte danspasset dock.. ;) men det hade väl vart en syn!

Så nu är han duschad o ja ska snart hoppa in efter min smoothie har försvunnit ur glaset och in i min mage! :p

stegen blev förresten strax under 21500.. men eftersom ja kommer gå lite till idag kan vi säga 21500.. (det blir nog lite mer då) för o vara på den säkra sidan! :)

ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0