matprat

så nu är det tisdag.

ringt om elen igen också. nu ska den inte stängas av här förrän måndagen då vi åker. då måste ja ha hunnit städa det som kräver el! orkar inte stressa mer.. har så mkt annat som kräver stress ändå!

som idag. hoppfri medel som ja ska försöka hoppa på, hihi! och sen jobba. efter jobbet iväg med grejer t nya lägenheten.. och sen hem o kika på om man kan städa någonting. ska försöka småstäda idag också. dvs torka ur lådor o skåp, se till att man fixar bakom spisen o dyl.

hela helgen kommer jag att jobba så då kommer tiden inte vara på min sida av saker.. från onsdag ska vi ju bo där borta också. om det skiter sig med internet så KAN jag ju rent teoretiskt gå hit och låna internet. eller ja.. låna o låna. betalar ju för det! men det kanske känns lite konstigt o gå t en tom lägenhet o sätta sig på backen o interneta.. hihi! har ju fixat bluetooth o sånt o det ska funka o surfa genom mobilen men jag vet inte riktigt hur länge jag kan vara online utan att det blir skitdyrt.. är inte så bra på o veta hur mkt ett visst antal MB är i dem sammanhangen. surfar ju mest på tappa.se och bloggar. mailen o räkningar också då men man kan ju slösurfa o glöma bort tiden när man är bortskämd med bredband.. så vi får väl se. ska säga upp det där idag iallafall.. via mobilen dvs. (3 mån upps. tid) så behöver ja inte ha det så länge!

INNAN dess hoppas jag ju innerligen att tjänsten bredband ska funka på nya adressen! det är ju ett krav. faktiskt!

idag har dagen börjat med frukostgröt. havregrynsgröt med blåbär och extrakalcium mjölk. 3 points

mellanmål innan lunchträning: 1 banan 1 point

till lunch blir det råris duo 4 points med 6 kalkonskivor stekta med lök 1,5 p och sallad med apetina light till för 0,5 points. tillsammans blir det 6 points

middag på jobbet naturdiet smoothie peach-mango för  3,5 points

hemma efter flyttkörning: knäckemacka med två skinkskivor på, tillsammans med ett glas extra kacium mjölk 2,5 p

tillsammans blir det 16 points för dagen. tror det blir precis så här också. men man får ju se. små ändringar kan ju ske men som sagt tror jag inte det idag!

stegen får jag ju återkomma till. svårt o svara på det riktigt än. ;)

tjohoo!



Kommentarer
Postat av: Annalee

Hej! Subway-mackan är: honeyoat-bröd ½, kalkonbröst och skinka och sedan alla grönsaker och till sist sweet onion dressing.

Har kollat lite i din blogg. Du äter väl inte för lite points...det kan ju bli som så att man inte går ner p g a det,faktiskt! Särskilt om du tränar också. Lycka till med din viktminskning!

/Annalee

2009-02-17 @ 13:10:15
URL: http://aleelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0