så ja

nu är jag hemma till slut..

tog en banan också så resultatet slutar på 14 idag.. om jag inte hugger en vvbar? joo.. det får ja väl? ;) jo så blir det.. det är ju ändå lördag! 16 points då..

och så till stegen .. dryga 20000 blev det ändå!

gisses vad hemskt det var på melodifestivalen. af ugglas.. "snälla snälla snälla snälla..!" det kanske passar bättre i ett annat forum??

Jag kan också se att låt nr 1 som var Nina Söderquick med låten "TICK TOCK" visserligen var bra.. den bästa låten enligt mig, men kanske inte heller går av för alla hackor på melodifestivalen. inte för mig. jag tycker att det ska vara schlager. mest schlager var också shirley clamp. stackarn som kom sist med den vackra låten.. inte superbra framträdande, men fin klänning. också mer än vad man kan säga om ugglas.. TURKOSA gummistövlar till en hippiklänning ala 60 tal och tunika. ?? Nej tack.. Så när det kommer till kritan var det inte så illa att Alcazar kom till final kanske.. ganska svängig låt o så.. men att Nina och Shirley inte fick plats någonstans är skam!

Om man ska nämna Emilia.. hon har inte mkt till röst.. o ändå hamnar hon i globen? konstigt minst sagt.. Hon har en röst som passar pratsjung typ "BIG BIG WORLD" men låten hette iofs You're my WORLD.. och hon pratsjunger i början. kan tänka mig att låten blir ok när den får spelas in.. men inte live. Scotts då? Ja.. vad har man o säga? "åker gata upp och gata ner, bensinen står på noll och motorn hackar, jag tror på oss".. ja .. logiskt. (nej..) sen kommer nästa "....när du kom i höga klackar..jag tror på oss".. snälla någon?!

My god.. inte direkt min topplista i startfältet. man får heller inte glömma fenomenet jonathan. såå töntig låt.. det ända som var fint var armarna hans. what 2 say? han var inte ens kul o se på. platt o tråkig. ingen utstrålning och en låt för tolvåringar.. *skakar på huvudet*

Men hur som helst. Livet går vidare även efter första deltävlingen.. (det kommer ju flera! ;) )och det bästa med hela evenemanget måste jag påstå var Petra Mede. Fantastiskt jobb och int eminst lika fantastiska klänningar.. om man räknar bort nunndräkten då.. ;p hon är för go! all cred till henne "ja alla scottart och alkisar.." *FNISS* skitbra rent ut sagt. hejja henne!

blir dans imorgon det ser jag fram emot. är lite ledsen vöer att jag missade surprisepasset med pierre. hade vart roligt o gå på men hälsan får gå före. gick ju en lång promenad istället.. för o spara mig till morgondagens övningar!!

Blir en ensam natt i sängen igen. Andreas är iväg till pappan hans o hälsar på. saknar dig babe!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att du kom i 16 points i alla fall! =) och lika duktig som vanligt med stegen.



Ja, Melodifestivalen igår.. Caroline af Ugglas låt klarade jag knappt att titta på, den enda låt jag gillade var Maries.

2009-02-08 @ 12:07:29
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0