vågat 10

oh my god.. (!!)

vattenbrist?  alltså.. trodde jag såg FEL.. vägde mig cirkus 10 gånger på olika ställen o allting.. något knäppt var det. antagligen har ja gått ner vatten.. måste ju vara så! har inte ens vett o bli glad eftersom det känns så himla overkligt!

men iallafall.. vågen visade alltså på 72,8.. !!!

förra veckan 74,9


2,1 kilo är INTE KATTPISS!!! hahahaha.. nej men det jämnar säkert ut sig till nästa vecka? kan inte riktigt ta in..

8,6 kilo på 10 veckor minus. tror ni det kan hålla i sig eller går jag i upp vatten igen? jag hoppas så klart på att det här är en skjuts i rätt riktning och att det kan fortsätta i samma andra..men är det möjligt?

ska jag vara glad eller? *fniss*

jag vill så klart att det bara ska vara 2,9 kilo kvar tills delmålet thailand är klarat.

vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst ska du vara glad! =) Du har inte gått ner 2,1 kg i vatten på en vecka, kanske 1 kilo men inte 2 kilo. Så du ska vara glad! Thailand-delmålet klarar du galant.



Lustigt det dära med kommentarerna, bra att de dök upp här i alla fall.



Det känns riktigt bakvänt ibland att inte äta frukt, men det fungerar ju =) Jag blir inte sötsugen alls längre, i alla fall inte på samma sätt. I helgen fuskade jag lite och då mådde jag riktigt dåligt.

2009-02-02 @ 15:37:00
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0