förändra o färga

idag ska jag antagligen hjälpa en väninna att färga sitt hår. hon har inte råd med frissan denna månad.. inte så konstigt att man inte kan unna sig det varje månad. det kostar massor med pengar!

så vad gör man inte då? Det klart man ställer upp! :p Var dock några år sen ja färgade mitt/någon annans hår. Själv älskar jag mitt hår som svart.. men tyvärr har ja sår i min hårbotten, någon slags början på soriasis är jag rädd, och man vill ju inte riskera att det bryter ut.. Men ja har t.o.m. färg hemma. utan ammoniak o allt.. men de får bli efter thailand isåfall. Om såren läkt o det känns riskfritt!

Frukost har ja hunnit få i mg. blev en favorit i repris!

1 st knäckemacka    0,5 p
'1 st skinkskiva  0,5
0,5 st blodgrape   0
1 glas vatten    0

: 1 point frulle!

Försökte ringa väninnan för en stund sen men de gick inte o nå henne.. antagligen sover hon fortfarande. det dryga är att hon har slut på pengar på mobilen och det innebär att ja får ringa hela tiden för o se om hon e tillgänglig..

nej men nu ska ja fortsätta min rensning så länge!

tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0