hungrig igen..

nu är jag hemma o ombytt.
men jag är också hungrig igen!

funderar på o skippa cidern o ta nåt annat istället.. matigt. ?

Hm.. eller både och? En dag bara.. eller nej. tog ett äpple, ligger kvar på samma points. 20,5.. men ja tror inte ja dricker hela cidern iallafall.. kanske får i mig något mer. en 3 points bar till exempel. så gör vi.. lite mindre på cidern o en bar på det. blir 1 points mindre där o så 3 för baren..

dvs 22,5 slutar dagen på!


nu ska jag iväg o boowllaaa.. yey! räknar med de stegen också i förväg.. kan räkna ut på tappa.se

över 20300steg!!!! REKORD. really good.

men så gick ja ju tilol jobbet också!

baj baj now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0