najs

det var skönt o träna! fortfarande inte så där suuperjobbigt men ja kanske fått bättre kondition?!

Det e ju bra isåfall. hihi!

Maten blev som jag trodde. Apelsin som avslut för dagens matorgie eller vad man vill kalla det, magintag kanske är mer korrekt!

stegen hamnade på ungefär 16800, drygt. o det ska man ju vara glad för! kalorierna på under 1000.. inte mkt med andra ord. så enligt tappa.se har jag förbränt mer än det jag fått in.. vilket inebär viktnedgång! hehe..



Imorgon har ja lite funderingar på om jag helhjärtat ska gå på lägenhetens stök, det är ju inte mer än 2 o en halv vecka kvar tills vi flyttar.. eller om ja ska kombinera det med träning vid 12 slaget.. tror det blir det sista. man kan väl lägga på ett kol? ;)

Jag sitter också med frågan.. 12,5 points.. är inte det lite VÄL lite? brukar försöka få i mig en iaf 16.. minst. men nu e ja ju inte direkt varkenhungrig eller sugen. ska man då äta bara för ätandets skull? Enligt viktväktarna ska man ju äta, FAST man är hungrig för att hålla igång förbränningen. men ja tycker bara de känns rent av fel o äta om man inte vill ha o uppenbarligen inte behöver? svår fråga de dära..


vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror att man verkligen ska äta även fast man är inte är hungrig. Det är när jag äter regelbundet med mellanmål som det brukar ge resultat på vågen. 12,5 points låter alldeles för lite, hur mycket bör du äta enligt viktväktarna? Ligger inte i alla fall på 19-20 points? Ha en bra dag

2009-01-28 @ 08:54:47
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0