översaltat.. :s

Ja, någon höjdare har ja svårt att kalla maten jag nyss satte i mig. Å andra sidan så var de hyfsat nyttigt.
Kornriset lyckades jag översalta i vattnet, och jag tog sedan bara 30 g fetaost, vilke var mer än tilräckligt.. blev till o med över. så bytte ja ut paprkan mot tomat också, tänkte försöka knapa ihop något med paprikan ikväll, nämligen!

Så det slutade med 10 points för lunch samt frukost.

Har faktiskt burit ner lite mer skräp nu också.. finns fortfarande alldeles för mkt men..det är en början. 

Jag hoppas de blir lagom med maten så här två timmar innan träningen.. Jag åt ju inte aaasmkt men tallriken var ändå full. Lite tallriksmodell ska man försöka gå efter.. och det är vad ja gjort. Ungefär hälfte med sallad o grönt o resten med annan mat.. eller nåt! ;P 

Funderat på de här med hälsoutbildningar.. undra om det finns nån kurs man kan läsa på distans.. tycker ju de e så intresant med de här.. vore en bra grej tror jag. Någon som vet nån bra kurs?

Tjoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0