Promenix

Fick så pass mkt motivation att jag gick in på tappa.se och blev gratismedlem! Jättekul sida. Verkligen.

Funderar på o bli månadsmedlem, kostar bara 99 kr i månaden, för stegräknare har ja ju redan. Den bästa, omron walking style II.

Men hur som helst så tog jag på mig den för första gången på länge.. O beslutade mig för en promenix till jobbet!
Dagen slutade med 15027 steg, o mitt mål på tappa.se låg på 12200! inte illa.. sen åt jag mindre än de sa också.

Frukost gjord av en halv blodgrape, en knäckemacka o skinkskiva på, som ja skrev i morse. (0,5+0,5: 1p)
Lunch av kornris ca 60 gram och 125 gram kidneybönor (en burk av willys 3-pack) samt ett glas vatten. (4+3: 7p)
Naturdiet väl framme på jobbet (3,5 p)
följt av en banan o sen ytterligare en naturdiet shake. (1+3,5: 4,5p)
Väl hemma blev de 2 påsar viktväktarsoppa o en skiva knäckemacka o citronvatten till..(0,5+0,5+0,5: 1,5p)

Kalorierna sammanlagt: 985 kcal och 17,5 points av mina dagliga 22. blir lite vatten nu innan sovtime.. men ja e lite småsugen så några vindruvor kanske slinker ner också.. 1 dl:47 kcal o 0 points! slutar på 1032 kcal!

O där är det 1600 som daligt intag på kcal fronten.

Smakligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0