Behov

Är i stort behov a en nystart. GI har gått bra och som jag såg ligger jag nu på samma vikt som när ja hade vart i thailand och hemma i en vecka. Dags och komma igång med grejorna på riktigt.

Men utan kladdiga avtryck från min mellanperiod.

Idag mår ja rätt brao det är fint väder. Så det ser ut som att jag ska gå ut på en promenad nu snart och sen komma hem och göra det fint i lilla rummet. :) Har lite middag från igår kvar som passar bra som mini-lunch sen kan ja ta nå litet hemma igen. de blir bra det. broccoli och bacongratäng med ostkräm i. yum.

Idag vet ja inte vad ja ska hitta på till middag men det löser sig. Nu är jag inne i vecka fyra o har börjat mer med GI ala Paulun. Eftersom han har kolhydrater redan från början. Så till frukost blev det hans musli med lite naturell yoghurt.

Det känns fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0