en vecka in!

veckan har gått bra!

inte fuskat nåt, dock inte heller tränat nåt.. gått promenixer dock. eller jobbat stenhårt så ja har kommit över 14000 varje dag. mest vid 18 men en dag var ja uppe i nästan 30000! 

IDAG HAR DE BARA BLIVIT 10000 CA DOCK.. blev oväntat inplockad på jobb o hann inte träna innan då ja skulle tvätta o städa o sen in på jobbet o efter fannsheller inte tid då föräldrarna skulle komma sen skulle man komma på mat o görao äta osv. så de hanns inte med..

så är det ibland. men igår både tränade jag o gick en del. hade alltså inte på mig stegräknaren under träningen så det blev ca 20000 plus stepen! YEY. de va en bra dag.

o idag var första gången ja åt LITE kolhydrater utöver gränsaker. gjorde en GI efterrätt efter maten. rabarber som j kokade med lite vatten o ca 2 tsk potmjöl o lika mkt sirap.. kokade upp o delade på två t mig o A. sen blev det grädde t det. osockrat såkart! ;) smakade bra. men ja e inte alls så där översugen längre.. tog ganska lång tid innan de försvann så där men gud va härligt det är nu!

fortfarande kan de va påfrästande när man är hungrig o inte har nån vettig mat t hands, mest för bekvämlighetens skull men absolut inte pga att man e supersugen. hihi!

O JA! frågan som ni väntar svar på. Jag HAR gåttner i vikt! nästan 3,5 kg. 74,2 låg det på. nu ska vi tänka på att massa vatten har tappats på grund av kolhydratsförsvinnandet! :P

nu e ja såå trött! ska borsta mina rabarberskadade tänder o sen blir det säängen.

kram o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis!! Det var inget dåligt minus! 3,5 kilo! Det är ju hur mycket som helst på den här korta tiden.



Härligt att du mår så bra av GI och du promenerar så mycket!

2009-06-04 @ 08:18:10
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0