uscha!

NEJ VET NI VAD?!
Jag har inte blivit bättre. snarare motsatsen. mår illa näör ja tänker på allt jag har proppat i mig.

ändring? Självklart. Jag ska fortfarande göra min månadsmätning idag. som en början o en wake-up call. vill egentligen inte men det ärju just därför jag ska det. för o få igång mig själv,min motivation o så.

Förskylningen håller i sig. den är bättre men visst sitter den där. gick till jobbet igår ändå. alltid något. men fortfarande. så åt jag pizza o godis på kvällen. bläää! nu börjar träningen med allt vad det heter. jag ska bli bättre o komma in här också.

igår jobbade jag o imorgon likaså men ja ska försöka få in en sväng här imorgon ändå. Har bokat in träningspass kl 18 ikväll. Innan nu vid 11 ska ja på slutbesiktning på lägenheten och kl 13.30 är det arbetsförmedlingen som har krävt uppmärksamhet genom möte på det här UGA.. o nu ska ja betala räkningarna. sen är det ju vägningsdags innan.. :s

orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0